«ФармаПогляд-2021» з «ФІТОФАРМ»: від учасників до експертів

Чи пройшла світова економіка точку спаду в період коронавірусу? Що буде далі з фармацевтичним ринком і з якими викликами доведеться зіткнутися виробникам, дистриб’юторам та аптечним мережам? Ці й багато інших питань обговорювали учасники міжнародного форуму «ФармаПогляд-2021».

У кожній сфері є свої знакові події. Для фармринку такою подією є щорічний аналітичний форум «ФармаПогляд», який ось вже 16 років поспіль об’єднує лідерів галузі. В цьому році трансляція зібрала понад 600 учасників з різних країн світу.

Аналітичний форум Фармапогляд

На Міжнародному аналітичному форумі «ФармаПогляд-2021» нашу компанію представили генеральний директор Владислав Малинін, комерційний директор Володимир Квашук та директор з інновацій та стратегічного маркетингу Мар’яна Мартинчук.

Назва форуму «Шторм триває» говорить про те, що в 2021 році триватиме вплив «штормових» чинників на фармацевтичний ринок. Серед них: динаміка захворюваності COVID-19, зміна структури попиту, поведінки споживачів, економічна ситуація, регуляторні нововведення та ін. Однак при правильно обраному курсі рік, що наступив, відкриває безліч нових можливостей в сфері інновацій, е-Health, діджіталізації та інших адаптивних інструментів і моделей просування в умовах пандемії.

В перерахованих перспективних напрямках наша компанія вже встигла сформувати свою експертизу і планує активно розвивати їх надалі.

ПРАТ «ФІТОФАРМ» в непростих умовах пандемії 2020 року продемонстрував високі темпи зростання, які випереджають середню динаміку ринку, тому ми можемо впевнено ділитися своїм досвідом з іншими учасниками форуму.

Під час обговорення способів просування препаратів в нових реаліях, експерти ринку високо оцінили рекламну кампанію бренду «Екстратерм», ефективність якої привели в приклад.

Участники форума фармпогляд 2021

Завдяки правильно вибудуваній прямій комунікації на споживача й оригінальній подачі в ТВ- рекламі, яка вперше стартувала у вересні 2020 року, попит на препарат в сезоні осінь 2020 року – зима 2021 р збільшився більш, ніж в два рази.

Вже в січні 2021 року таблетки «Екстратерм» увійшли в ТОП-5 брендів в упаковках безрецептурних препаратів від кашлю у твердій формі (згідно з даними по роздрібних продажах Proxima Research).

Владислав Малинін поділився з аудиторією досвідом співпраці з компанією «Mednex» та іншими операторами дистанційної торгівлі лікарськими засобами, а також обговорив з учасниками форуму інновації в аптечній логістиці та законодавчі ініціативи в області онлайн-торгівлі фармацевтичною продукцією.

Детальніше читайте в спеціалізованому виданні для лікарів, провізорів і фармацевтів «Щотижневик АПТЕКА» за посиланням

Фармакологічний форум 2021 в Україні

«ФІТОФАРМ» двічі номінований тендерним майданчиком Zakupki.Prom.ua

Дотримуючись затвердженої Стратегії активного зростання на 2020-2024 рр, в якій зроблено акцент на інновації та процесний підхід в управлінні бізнесом, «ФІТОФАРМ» впроваджує намічений курс. Це стосується всіх сфер діяльності компанії, в тому числі й антикорупційних стандартів безпеки і прозорості.

Зокрема, в ПРАТ «ФІТОФАРМ» був впроваджений процес електронних закупівель на тендерному майданчику Zakupki.Prom.ua. Головні принципи цієї електронної системи – прозорість, відкритість, публічність і доступність інформації про закупівлі. Впровадження даної інновації сприятливо позначилося на діяльності компанії – ринок відгукнувся великою кількістю нових постачальників, що в результаті призвело до економії ресурсів компанії.

Щоб відзначити найбільш активних і відповідальних гравців ринку електронних торгів, команда Zakupki.Prom.ua заснувала щорічну премію Zakupki.Кращі, яку вручають замовникам і постачальникам, чия робота є прикладом для всього ринку електронних закупівель.

Проактивна позиція ПРАТ «ФІТОФАРМ» був високо оцінена експертами, тому наша компанія двічі номінована в конкурсі Zakupki.Кращі-2021 в номінаціях «Суперзамовник» і «Активний новатор» серед комерційних замовників за 2020 рік. «ФІТОФАРМ» не тільки активно використовує платформу електронних закупівель, а й ділиться своїм досвідом використання майданчика, пропонуючи варіанти оптимізації вже існуючих функцій, що допомагає розвивати і вдосконалювати систему публічних закупівель.

Про майданчик:

Zakupki.Prom.ua – найбільший майданчик державних і комерційних торгів, офіційний учасник системи електронних державних закупівель Prozorro.

 

 

«ФІТОФАРМ» отримав нагороду за соціальні проекти

Добрі справи… Вже тільки ці слова наповнюють серце теплом і викликають посмішку. Соціальні проекти давно стали звичайною частиною життя нашої компанії. За 45 років роботи «ФІТОФАРМ» у нас склалися добрі традиції творити благо для інших. Ми допомагаємо притулкам, школам, дитячим будинкам та інтернатам, ветеранам і людям з обмеженими можливостями, а також всім, хто потребує участі.

«ФІТОФАРМ» не тільки реалізує власні соціальні проекти, а й підтримує добрі справи інших організацій. І звичайно, як справжнє містоутворююче підприємство, ми даруємо добро рідному місту нашого виробництва – Бахмуту. Минулий рік не став винятком.

При підведенні підсумків соціальних проектів, які були реалізовані в 2018 році, Бахмутська Міська Рада вручила компанії «ФІТОФАРМ» нагороду за активну громадянську позицію, участь в соціальних проектах міста, проведення соціальної політики.

Голова Міськради з великою вдячністю відзначив заслуги нашого підприємства і його значущу роль в житті міста.

Пам’ятний знак «БлагоДарю», який ми привезли з урочистого заходу, вже зайняв почесне місце серед нагород підприємства. Цей дорогий для нас приз буде надихати нас на нові добрі справи і соціальні проекти!

05/04/2019

«ФІТОФАРМ» провів конференцію для аптечних мереж

З проблемою еректильної дисфункції (ЕД) стикається все більше представників сильної статі, і їх кількість постійно зростає. За прогнозами фахівців, до 2025 р в світі матимуть місце 322 млн випадків ЕД*.

Лідером на ринку України** серед препаратів для лікування еректильної дисфункції в середній ціновій категорії визнаний препарат Еротон®.

З метою підвищення інформування фармацевтів про лікарський засіб Еротон®, його властивості, переваги і результати клінічних досліджень для поліпшення якості консультування населення компанія «ФІТОФАРМ» організувала інтерактивну конференцію.

У заході, присвяченому сучасним методам лікування порушень потенції, взяли участь близько 100 представників аптечних мереж Києва та області, серед яких фармацевти, провізори, керівники фармацевтичних та аптечних організацій. Зустріч учасників інтерактивної конференції відбулася в Sex Educatoin Coffee — першому в Україні арт-кафе з сексуально-освітньої спрямованістю.

Програма заходу включала в себе лекційний блок від доктора медичних наук, професора, лікаря-уролога, сексолога і андролога Юрія Гурженко, який розкрив перед аудиторією значення статевої дисфункції і розповів про функції та показання до застосування препарату Еротон®.

В продовження теми відомий сексолог-практик Дмитро Свиридов провів з учасниками майстер-клас, де розкрив секрети підвищення якості інтимного життя.

Даний освітній захід запланований як цикл тренінг-практикумів для фармацевтів, який відбудеться в різних містах України. Минула конференція має велике науково-практичне значення для поліпшення сексуального здоров’я і якості життя пацієнтів з еректильною дисфункцією та підвищення професійного рівня фармацевтів.

*Maiorino M. I., Bellastella G., Esposito K. Lifestyle modifications and erectile dysfunction: what can be expected? Journal of Andrology 2015; 17: 5-10.

**Дані аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» / «Фармстандарт» за 2018 р роздрібної реалізації в упаковках і грошах за останні 6 років (з 2013 р).

20/11/19

«ФІТОФАРМ» збільшив експорт удвічі

Наша місія «піклуючись про здоров’я та добробут людей, робимо світ добрішим і милосерднішим», не має кордонів. Щодня ми робимо все для того, щоб логотип «ФІТОФАРМ» впізнавали в інших країнах, викликаючи гордість за нашу країну та нашу компанію. Ми хочемо донести до всіх, а не лише для українців, що препарати, зроблені на нашому підприємстві, – це якісно, ​​ефективно та доступно.


В 2021 році експорт компанії збільшився на 105%. Завдяки далекоглядним рішенням та розробці ефективної стратегії компанії з експорту, обсяг поставок у 2021 році збільшився в 2 рази порівняно з фактом 2020 р. Частка експорту в структурі продажів «ФІТОФАРМ» зросла з 2,75% у 2020 р. до 4,14% у 2021 р.

У країнах присутності були укладені нові контракти з провідними дистриб’юторами. Лише в 2021 році портфель експортної продукції компанії вдалося збільшити на 18%. На ринок Азербайджану виведено «Седафітон капсули®».

Вперше в історії компанії річна сума експорту перевищила мільйон доларів США.

На 2022 рік поставлені ще амбітніші плани, які ми маємо намір реалізувати.

«ЩОБ ПАМ’ЯТАЛИ: ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ-2018»

Працівники компанії «ФІТОФАРМ» в різних куточках України вшанували пам’ять загиблих у Другій світовій війні та привітали ветеранів з Днем Перемоги над нацизмом.

Пам’ятаємо… Пишаємось… Схиляємось… Сумними посмішками ветеранів, сльозинками на очах, оберемками весняних квітів біля Вічного вогню — так починається урочистий ранок 9 Травня в кожному місті України.

Близько 14 мільйонів українців залишилися на полях тієї страшної війни, і наш борг віддати їм данину пам’яті й поваги. Саме тому щороку в цей день в різних містах нашої країни працівники компанії «ФІТОФАРМ» приходять до обелісків військової слави, щоб покласти квіти до могил полеглих в боях і висловити подяку ветеранам, які залишилися в живих.

МОЗАЇКА ПАМ’ЯТІ

На холодні гранітні плити співробітники «ФІТОФАРМ» обережно опускають зігріті сонячним промінням гвоздики і тюльпани. Розливається червоне море квітів, немов вкриває всіх тих, кого сьогодні немає з нами. Спасибі вам за все!

Дніпро: «Дякуємо за квітучі сади, за чисте небо над головою, за сміх дітей, за те, що ми живі».

Харків: «Спасибі за життя, яке ви нам подарували. За те, що ми сьогодні живемо на землі і ростимо дітей».

Маріуполь: «Вдячні вам за мужність і самовідданість. За подаровані нам життя. Ми пишаємося вашою Перемогою».

Київ: «Спасибі за вашу сміливість і відвагу. Завдяки вашому подвигу ми маємо можливість жити, мріяти, будувати нову державу».

Одеса: «Дякуємо, що захистили нас, зупинили агресора і звільнили рідну землю. Дякуємо за те, що відродили зруйновані будинки і міста».

ДОРОГІ СЕРЦЮ ЗУСТРІЧІ

73 роки минуло з того дня, коли прозвучала довгоочікувана звістка про Перемогу над нацизмом. Щороку все менше живих учасників тих героїчних подій, і тим дорожче їх спогади.

У місті Бахмут напередодні свята співробітники компанії «ФІТОФАРМ» відвідали ветеранів на дому. Щире спілкування, прояв поваги, квіти і надана допомога до свята подарували учасникам війни рідкісні хвилини душевного тепла. Бахмут: «На жаль, багато хто з них вже не може пересуватися самостійно. Роки беруть своє. Зустрічали нас переважно зі сльозами на очах. Зворушені і вдячні за те, що про них пам’ятають. Зустрічі з учасниками Другої світової війни — це одна з останніх можливостей сказати особисто слова вдячності за їх подвиг фронтовикам, трудівникам тилу, а також всім тим, хто підняв розорену країну з руїн і попелу. Не втрачайте її, будь ласка».

10/05/18

«Я розмалюю дощики акварельною фарбою»: компанія «ФІТОФАРМ» надала допомогу Михайлівському спецінтернату

«Вас вітає сонячна Михайлівка!», – так кожен раз починає розмову директор спецінтернату Василь Степанович. І кожен раз сердечно запрошує в село Михайлівка, де розташовується ця особлива школа. В ній все особливе, починаючи з розташування в старовинній панській садибі ХVІІІ століття й закінчуючи атмосферою тепла і турботи, яку створюють працівники закладу для своїх особливих підопічних.

Всього в інтернаті 112 дітлахів у віці від 3 до 15 років. Серед них сироти та діти, які залишилися без піклування батьків, діти з обмеженими можливостями, а також вихованці з багатодітних та малозабезпечених сімей.

Велика частина дітей, які навчаються в Михайлівській спеціальній школі-інтернаті Черкаської обласної ради, потребують корекції фізичного та розумового розвитку. Тут вони отримують базову та повну загальну середню освіту, а вихователі допомагають своїм непростим підопічним адаптуватися до життя в суспільстві.

У своєму маленькому колективі діти вчаться жити у великому соціумі. Щоб наймолодші вихованці могли пізнавати світ в сюжетно-рольових іграх, знайомитися з навколишніми об’єктами, вивчати їх властивості та особливості, спілкуватися один з одним і налагоджувати дружні стосунки, потрібно хороше оснащення для ігрової кімнати.

Особливо важливі ігрові меблі – набори шафок, столиків, стільців та інших макетів справжньою кімнати, які дають малюкам можливість створювати різні життєві ситуації і розвивати фантазію.

Компанія «ФІТОФАРМ» відгукнулася на прохання інтернату і надала благодійну фінансову допомогу Михайлівській спецшколі для закупівлі дитячих ігрових меблів дошколярам. І це не перша підтримка, яку ми надаємо закладу. До Дня Святого Миколая співробітники компанії зібрали і відправили в інтернат дитячі іграшки та речі. Сподіваємося, наша дружба з сонячною Михайлівкою продовжиться.

«Всі наші діти сонячні, добрі, милі, – розповідає Василь Степанович. – Вони дуже зрадіють подарунку, коли повернутися з карантину до нас. Особливо наші найменші дітки будуть приємно здивовані. Ми вам дуже вдячні за допомогу».

Багатьом вихованцям інтернату доля піднесла серйозні випробування, позбавивши батьківського тепла, і їм непросто адаптуватися в навколишньому світі. Але найголовніше для кожного з нас, для всього суспільства в цілому – зберегти в них дитячу віру в доброту і підтримку. І це посильне завдання для нас, дорослих. Ми допомагаємо добру приходити. Можливо, дізнавшись нас ближче, ви зрозумієте, що нам по дорозі. Приєднуйтесь! Давайте робити добро разом!

15.06.2020

Бахмутська міська рада відзначила заслуги директора виробничого департаменту ПРАТ «ФІТОФАРМ»

Ювілей міста – це не тільки свято, а й привід подякувати тим, хто сприяв його росту і процвітанню. Адже всі досягнення м. Бахмут – це заслуга його жителів і тих виробників, які вносять свій внесок в його економічний розвиток. Саме тому перший заступник міського голови м. Бахмут Максим Володимирович Сутковий відвідав наше підприємство з офіційним візитом. 

Найголовніше багатство нашого заводу – це працьовиті і захоплені люди, які люблять свою роботу. Серед таких співробітників – Наталя Олександрівна Деревянко. З нами в команді вона вже 20 років! Наталя Олександрівна прийшла до нас головним фахівцем з маркетингу і виросла до директора виробничого департаменту. 

Донецька облдержадміністрація нагородила Наталю Олександрівну почесною грамотою за багаторічну працю, високий професіоналізм, активну громадянську позицію, зразкове виконання посадових обов’язків та значний особистий внесок у розвиток міста. 

Вітаємо Наталю Олександрівну із заслуженою нагородою. Бажаємо їй наснаги, оптимізму, реалізації всіх ідей і планів! А компанії «ФІТОФАРМ» бажаємо побільше таких залучених співробітників  🙂

І звичайно, зберегти нашу єдність та ентузіазм. Нехай амбіції ведуть нас до нових, ще більш вражаючих результатів!

Бігти заради серця: компанія «ФІТОФАРМ» взяла участь у благодійному марафоні «Пробіг під каштанами»

Біг корисний. І для цінителів здорового способу життя ця істина не потребує особливих доказів. Але бувають випадки, коли біг може принести ще більше користі. Компанія «ФІТОФАРМ» вчора змогла це довести.

Вперше в нашій історії ми зібрали спортивну (і не дуже), але головне – дружну команду і приєдналися до традиційного щорічного благодійного забігу «Пробіг під каштанами» в м. Киев. Це наймасштабніший спортивно-благодійний проект в Україні, який проводиться вже кілька десятків років поспіль. Зібрані в рамках проекту кошти йдуть на придбання необхідного обладнання та витратних матеріалів для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України. Таким чином, діти з вадами серця та іншими захворюваннями серцево-судинної системи зможуть отримати більше кваліфікованої й своєчасної медичної допомоги. А ще маленькі серця дізнаються, що вони не залишені «один на один» зі своєю хворобою, що дорослі роблять все можливе, щоб допомогти їм одужати якнайшвидше.

В рамках забігу пройшло кілька стартів: «Дитячий Пробіг» для дітей до 15 років, «Спортивний Пробіг» для учасників зі спеціальною спортивною підготовкою, «Пробіг Мужніх» на 500 м для людей з інвалідністю, які долають дистанцію в колясках або за допомогою палиць і милиць та «Благодійний Пробіг» на 5 км для команд.

У цьому році на бігову доріжку вийшли близько 11 000 чоловік. Серед них були лікарі Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, бригада швидкого реагування Нацгвардії України, представники самих різних компаній. І звичайно ж, наша команда «ФІТОФАРМ». Також у благодійній акції взяв участь міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.

Це був прекрасний і неймовірний день. Наповнений емоціями «від серця до серця». Ми здолали 5-кілометрову дистанцію пробігу. Втомлені, але щасливі. Горді тим, що стали частиною доброї справи заради великої мрії. «ФІТОФАРМ» вперше взяв участь в спортивному благодійному марафоні, і ми сподіваємося, що це стане ще однією нашою доброю традицією популяризації доброти сердець заради здоров’я.

Благотворительный марафон «Пробег под каштанами»