«ФІТОФАРМ» прийняв участь у виставці в честь Дня міста

Є особливі свята. Вони об’єднують і надихають. В них поєднуються багатовікові традиції і досягнення нових поколінь. Саме таким святом став ювілей рідного міста нашого виробництва. Бахмуту виповнилося 450 років!

На честь цієї події в минулі вихідні в міському парку Бахмута відкрилися чисельні фестивалі і ярмарки з виставками, музикою, танцями, частуваннями і атракціонами. 

Однією з найбільш значущих експозицій стала презентація бізнесу з виставкою продукції місцевих виробників «Бахмут потужній», в якій взяла участь компанія «ФІТОФАРМ». 

Наше виробництво – одне з містоутворюючих підприємств і найстаріша фармацевтична фабрика Донецької області, яка щорічно вносить чималий вклад в розвиток слави регіону.

ПРАТ «ФІТОФАРМ» створює робочі місця, як для жителів Бахмута, так і для регіону в цілому, регулярно наповнює міський бюджет, активно приймає участь у соціальному житті міста і благодійних проектах. 

На виставці ми представили препарати нашої компанії, які викликали жвавий інтерес у жителів міста. І звичайно, багато гостей на честь свята отримали в подарунок сувенірну продукцію від нашого підприємства. Команда виробництва привітала з Днем міста міського голову Олексія Реву, який, в свою чергу побажав підприємству успіхів.

Ближче до завершення свята виступила запрошена зірка народна артистка України Наталя Могилевська, а сам День міста завершився яскравим салютом.

Ми приєднуємося до численних теплих слів, які прозвучали в цей день на адресу міста Бахмут. Бажаємо місту нашого виробництва процвітання, миру і благополуччя. І нехай кожен його житель буде щасливий. Нехай на вуличках улюбленого міста з кожним відбудеться своя прекрасна історія, адже саме це місто називають містом любові, троянд і надій.



ПРАТ «ФІТОФАРМ» ВИСТУПИВ З ЕКСПЕРТНОЮ ДУМКОЮ НА XV МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ-ПРАКТИКУМІ «ФАРМБЮДЖЕТ–2022»

«Фармбюджет» – це масштабна щорічна подія фармринку, яка об’єднує керівників виробництв, дистриб’юторів та аптечних мереж. Захід є важливою площадкою для обміну актуальною бізнес-інформацією, яка допоможе скоригувати виконання бюджетів поточного року та планування бюджетів наступного року з урахуванням перспективних трендів і досвіду розвитку ринку. ПРАТ «ФІТОФАРМ» на конференції представляли комерційний директор Володимир Квашук та генеральний директор Владислав Малинін.

Учасники обговорили фінансові та регуляторні зміни на постковідному фармацевтичному ринку, кадрові питання, а також тренди у промоції лікарських засобів.

Обговорюючи тренди в каналах просування лікарських засобів, Володимир Квашук наголосив на тому, що знач­ною наразі є роль медичного представника як провідника в діджитальний світ компанії. Адже для лікаря на сьогодні важливо отримувати більше персоналізованої інформації та у зручний для цього час. Спікер зазначив, що так, як було, більше не буде. Наразі компаніям необхідно перевірити економічну бізнес-модель на спроможність (медичні представник — все ж досить дорогий інструмент), а також переглянути стратегічні плани. Крім того, фармацевтичним компаніям треба займатися побудовою фундаментальних основ просування лікарських засобів.

У рамках фінального блоку обговорювалися питання ефективності для Фарми діджитал-інструментів та реклами на телебаченні, а в ході дискусії були озвучені ключові моменти для розробки планів на майбутне. Зокрема приділили увагу перспективам розповсюдження власних торгових марок (ВТМ; private label).

 

В ході експертної дискусії Владислав Малинін, генеральний директор «ФІТОФАРМ», зазначив, що не варто боятися такого явища, як ВТМ у фармбізнесі. Наприклад, у компанії «ФІТОФАРМ» приблизно половина портфеля складається з небрендованої продукції, яка придатна для ВТМ.

Серед переваг ВТМ для виробників спікер виділив те, що з мережами можна домовлятися про ефективну ціну за умови отримання від них зрозумілих зобов’язань щодо обсягів закупівель. «ПРАТ «ФІТОФАРМ», як лідер галузі з продажу небрендованих лікарських засобів (за даними системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Проксіма Рісерч»), може запропонувати аптечним мережам найкращі на ринку комерційні умови щодо ВТМ», — відмітив В. Малинін. Докладніше за посиланням: https://www.apteka.ua/article/612757

За інформацією прес-служби «Щотижневика АПТЕКА», фото Сергія Бека



«Будемо жити!». І будемо пам’ятати

Щороку компанія «ФІТОФАРМ» несе непросту вахту пам’яті. Час все більше віддаляє нас від вогняного лихоліття Другої світової війни, уносить в минуле факти, події та імена. Все менше залишається тих, хто, не шкодуючи свого життя, воював зі зброєю в руках або до знемоги працював в тилу. Сьогодні в рідному місті нашого виробництва Бахмуті залишилося всього лише 7 ветеранів Другої світової війни.

В одному тільки Бахмуті з 1941 по 1943 роки загинули більше 30 000 військових і 14 000 мирних жителів. Ми ж хочемо зберегти пам’ять про тих, хто пішли, в своїх серцях.

Напередодні 9 травня ми приходимо до ветеранів. Квіти, солодощі та матеріальна допомога – данина глибокої поваги до людей, які, перемагаючи страх, втому і голод, піднімалися в бій.

Це наші діди і прадіди, які кожен день здійснювали свій подвиг. Йшли на смерть в наступальних операціях, рили окопи й організовували польові шпиталі, працювали в тилу. Для кожного було своє діло. І воно наближало останній день війни. Заради Життя. Заради сонячного ранку. Заради майбутніх нас з вами.

Поздравление ветеранов компанией Фитофарм

Перемога пред’являє рахунок

Друга світова війна тривала 6 років або 2190 днів і ночей на території Європи, Азії та Африки, на суші, в повітрі й на морі. В ній взяло участь 80% населення планети.

Всього за Другу світову війну планета Земля втратила 65 мільйонів людей та ще 90 мільйонів стали інвалідами.

Жертвами Голокосту стали 6 мільйонів євреїв з різних країн.

Тільки в одному концтаборі Освенцим було знищено 800 000 дітей. Вони могли стати вчителями, лікарями, письменниками, художниками, вченими… Та й просто повинні були жити. Але їх не стало.

Всього гітлерівці створили понад 14 000 концтаборів.

Українські землі були окуповані німецько-фашистськими загарбниками більше трьох років.

Війська і цивільне населення запекло пручалися окупантам. По два з половиною місяці оборонялися Київ і Одеса, які отримали після цього звання «місто-герой».

Україна втратила близько 14 мільйонів чоловік. Мова не тільки про полеглих на фронті солдатів і офіцерів, а й про мирних жителів, убитих під час бомбардувань та інших військових дій, про розстріляних і спалених під час німецької окупації й померлих від голоду.

Під час визволення України добові втрати становили 67 865 військовослужбовців в день.

Нехай пам’яті слід зберігає граніт

«І лягають квіти на гранітні плити…
Так, ніхто не забутий! І ніщо не забуте!»
Ольга Берггольц

Яскраві тюльпани, пронизливо червоні гвоздики, запашний бузок кожне 9 травня покривають мармурові підніжжя монументів. У цих весняних квітів особлива місія.

Меморіали, стели і кам’яні бюсти, присвячені війні – все це «зарубки на пам’ять». Нагадування про те, що ми повинні цінувати і берегти мир. Повинні присвятити своє життя аромату хліба, а не запаху пороху, дитячому сміху, а не пострілами, розвитку і процвітанню, а не війні і розрусі.

Цього року команда зовнішньої служби «ФІТОФАРМ» традиційно несла вахту пам’яті в різних містах України, віддаючи данину поваги тим, хто пішов у вічність. Ми про вас пам’ятаємо. І «Будемо жити!»

Память победы

 


«Разом заради життя» – компанія «ФІТОФАРМ» виступила спонсором відкриття безкоштовного кабінету передабортного консультування

За майже непримітними дверима типового кабінету №137 в Консультативно-діагностичному центрі Деснянського району м. Києва творяться справжні дива. Тут рятують життя ще ненароджених малюків і уберігають мам від фатальної помилки, надають комплексну допомогу жінкам в кризовій ситуації.

У нього не буває ласкавого імені. Зазвичай він — «проблема», «тягар», «небажана вагітність». Малюк, приречений своїми батьками або обставинами. Як правило, за нього нікому заступитися.

«Життя кожної людини безцінне», — переконані в компанії «ФІТОФАРМ», і тому ми виступили спонсорами проекту «За життя», ініційованого ГО «Вся Україна».

В рамках цього проекту планується відкриття кабінетів передабортного консультування, профілактичні курси лекцій для школярів старших класів і низка інших впроваджень, які допоможуть підвищити народжуваність і зміцнити шлюби.

Однак ненароджена дитина — це не єдина постраждала сторона. Як відзначають психологи, у мам, які зробили аборт, згодом йде багато років, а іноді і все життя на реабілітацію від важкого психологічного стану — постабортного синдрому (ПАС).

У кабінеті передабортного консультування кваліфікований психолог розповість про всі наслідки аборту, які замовчуються або не приймаються в розрахунок. А найголовніше — він намагається донести до жінок, що аборт це не єдине рішення, і будь-яку ситуацію можна розглянути на користь збереження життя дитини.

Допоможуть в кабінеті не тільки словом, а й ділом. Крім безкоштовних психологічних консультацій, майбутнім мамам можуть надати правову, соціальну і навіть матеріальну підтримку.

Двері цього кабінету відкриті для всіх бажаючих, незалежно від місця проживання.

Якщо вам потрібно, просто постукайте в ці двері. Або розкажіть про них тим, хто знаходиться перед складним вибором.

Чим більшій кількості жінок зможе допомогти проект, тим більше маленьких українців з’явиться на світ, а їх мами збережуть здоров’я і пізнають щастя материнства.

ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ КАБІНЕТ

м. Київ, вул. Закревського, 81/1, Кабінет з планування сім’ї №137.
Час прийому психолога Лілії Сибір: середа з 9.30 до 11.30.
Попередній запис за телефоном: +380 (68) 861 44 52.

10.06.2019



«ЗНО з КСВ»

На початку липня в івент-холі Inveria м. Києва представники українських компаній здавали «ЗНО з КСВ (корпоративної соціальної відповідальності)».

Як і заведено на справжнісінькому іспиті, доповідачі презентували свої програми КСВ та відповідали на питання «приймальної комісії» і глядачів. Захід пройшов в форматі інтерактивного ток-шоу.

У заході взяли участь і представники компанії «ФІТОФАРМ», тому що наша компанія вже багато років культивує напрямок корпоративної соціальної відповідальності, піклуючись не тільки про власних співробітників, але й допомагаючи незахищеним верствам населення в різних містах України. Тому нам було цікаво дізнатися про успішні кейси інших представників бізнесу та обмінятися досвідом.

«Іспит» у представників бізнесу приймали:

  • Ірина Новікова, заступник міністра економіки України;
  • Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ», сертифікований експерт з КСВ, Executive MBA;
  • Олег Панюта, журналіст, ведучий інформаційного тижневика «Сьогодні. Підсумки» на каналі «Україна»;
  • Ольга Сантарович, шеф-редактор видавничої групи «Картель»;
  • Наталія Бойко, генеральний директор AMS Agency.

Модератором заходу виступила відома телеведуча Ксенія Смірнова.

Всі проекти, що були представлені на розсуд «приймальній комісії» (а саме «PepsiCo Україна», БФ Favbet Foundation, «Інтерпайп», «ПУМБ», «ТЕДІС Україна»), були дуже переконливими, тому всі доповідачі отримали високі оцінки та нагородні відзнаки.

Дякуємо організаторам – журналу «Власть денег»/«Деловая столица» за можливість цікавого обміну досвідом та налагодження нових контактів. Адже коло добрих справ має весь час зростати!

ВНО по КСО



«За волю до перемоги»: компанія «ФІТОФАРМ» підтримала дитячо-юнацьку спортивну школу для інвалідів «Шанс»

«Ловимо хвилю» добрих справ! У червні 2019 р. наша компанія побувала на тренуванні з плавання ДЮСШ для інвалідів «Шанс». За зверненням наших партнерів і друзів з благодійного фонду «Твоє Майбутнє» ми закупили і привезли подарунки для найчисленнішого відділення школи – спорядження для тренувань з плавання: ласти й захисні окуляри.

Складно уявити, що серед дітей та підлітків, яких рідні привозять на тренування часто в інвалідних візках, є власники гордих титулів чемпіонів.

Всі ці медалі завоювали маленькі спортсмени ДЮСШ «Шанс», які не зважаючи на стан здоров’я змагаються з суперниками на змаганнях. Кожна перемога на паралімпійських іграх — це сторінка особистої мужності людини.

Так, це неабияк важко! Щоб кинути виклик долі, потрібні сила духу, витривалість, залізна воля. Часом навіть дорослій і фізично здоровій людині не вистачає рішучості для занять спортом. Тепер уявіть, скільки завзятості необхідно дітям з обмеженими можливостями, адже для них навіть повсякденне життя важке і повне перешкод.

У Києві зараз нараховується понад 50 000 дітей-осіб з інвалідністю, але тільки 1500 з них мають можливість займатися в спортивних установах.

Дитячо-юнацька спортивна школа для інвалідів «Шанс» була відкрита у вересні 2015. За цей період вихованці школи неодноразово ставали переможцями і призерами паралімпійських і дефлімпійських ігор, чемпіонатів і Кубків світу, Європи та України.

В даний час в ДЮСШ «Шанс» працює 6 відділень спорту (боротьба греко-римська та вільна, лижні гонки і біатлон, легка атлетика, пауерліфтинг, плавання, спортивне орієнтування) в яких займаються 150 вихованців з інвалідністю з вадами слуху, зору та інтелекту, ураженнями опорно-рухового апарату.

Звичайно, не всі спортсмени-інваліди стають чемпіонами. Але для багатьох з них важлива не перемога, а сам спорт, який є дієвим засобом підтримки здоров’я. Коли люди з особливими потребами починають займатися фізкультурою, вони виходять з депресії, зміцнюють віру в життя і знаходять нове коло спілкування і друзів.

Ми дуже раді, що змогли допомогти такій особливій школі, познайомилися з чудовими дітлахами та їх дбайливими тренерами, побачили дитячі посмішки й повернулися з почуттям гордості за маленьких і таких сильних духом спортсменів.

Компанія «ФІТОФАРМ» бажає великим і маленьким вихованцям ДЮСШ «Шанс» міцного здоров’я і нових блискучих перемог!

08.07.2019



Команду виробництва нагородили поїздкою на «Блакитні озера»

Ммм… Відчуваєте як пахне? Ми ще не почали розповідь, а від цієї статті відразу повіяло свіжим вітерцем із запахом близької водойми! А цей тихий плескіт заспокійливої хвилі, теплий пісок між пальців і легкий бриз, що розсипає сонячні відблиски на гладі блакитної води… Чи це не справжнє щастя! 

Фраза «поїдемо на пікнік» здатна творити дива! Апетитна їжа на свіжому повітрі, збирання грибів, активні ігри на пляжі, ласкаве сонце, яскрава листя, море посмішок — всі ці складові так і просяться на полотно.

Не дивно, що пікніки часто надихали великих художників. «Мисливці на привалі» Перова, «Пікнік» Джеймса Тіссо і Клода Моне, «Сімейний пікнік» Піросмані і скандальний «Сніданок на траві» Едуарда Мане… Свого часу на пікнік відправлялися герої Чехова і Діккенса, Містер Бін, Том і Джеррі, Катерина і Гоша з кінофільму «Москва сльозам не вірить»…

А зовсім недавно цей список щасливчиків поповнила команда виробництва «ФІТОФАРМ» в кількості 62 чоловік, включаючи і членів їх сімей. Місцем для суботнього відпочинку стало мальовниче озеро з захопливою назвою «Блакитні озера». Ця локація була вибрана не випадково. 

Трохи географії та крапля історії:

«Блакитні озера» — це рукотворні кар’єри з видобутку кварцового піску (так-так, того самого, з якого виготовляють цеглу і черепицю). У процесі видобутку шахти заповнилися грунтовими і джерельними водами. Чиста і прозора вода разом з білим піском створює ефект «блакитної води», що і дало назву озерам.

Та й привід не змусив себе довго чекати. Команда Бахмута отримала в подарунок поїздку на «Блакитні озера» в знак подяки за виконану важку роботу і виконання плану виробництва!

У свою чергу колектив виробництва висловив щиру подяку керівництву за організацію такої чудової поїздки.

Приємно порадувала погода — сонце і тепло. Кажуть, що хороший пікнік прирівнюється до короткого відпустки. І дійсно, всі веселилися, відпочивали, слухали хорошу музику — заряд загального позитиву був настільки великий, що навіть випадкові хмаринки ніяк не могли протистояти загальним веселощам.

Поїздка на «Блакитні озера» вдалася на славу і ще раз показала, що нас об’єднує не тільки робота, а й уміння добре відпочивати.

Нехай отриманий вами заряд сонячної енергії надихає вас на нові звершення!

21.08.2019



«За життя»: «ФІТОФАРМ» виступив за збільшення народжуваності дітей в Україні

Компанія «ФІТОФАРМ» знову підтримала починання наших друзів і партнерів з руху «Pro-Life Україна». Цього разу в якості спонсорів і спікерів ми взяли участь в організації міжнародної конференції «Аборт — погляд по-новому. Концепція комплексної підтримки кризових вагітних».

У 12 тижнів — у віці «стандартного аборту» дитина вже багато вміє: малюк відкриває і закриває рот, заплющує очі, морщить брови, позіхає, відчуває емоційний стан матері і реагує на нього. Маля повертає голову, підгинає ноги, стискає кулачок, знаходить рот і смокче пальчик. Зріст маленького чоловічка близько 9 см. І в цей момент його життя може легко перерватися.

Лише за офіційною статистикою, за минулий рік в Україні було зроблено 46 500 абортів (з них 1500 за медичними показаннями).

«Ми закликаємо кожну жінку в разі кризової вагітності не поспішати робити аборт, а якщо потрібно — звернутися в наші кабінети передабортного консультування, щоб зберегти вагітність і радіти своїй дитині в майбутньому», — говорить Олександр Єрух, лідер руху «Pro-life Україна».

У міжнародній конференції «Аборт — погляд по-новому. Концепція комплексної підтримки кризових вагітних» взяли участь понад 100 осіб з усіх регіонів України, а також з США, Великобританії, Російської Федерації.

Метою конференції було створення майданчика для обміну досвідом психологів, священнослужителів, лікарів, педагогів, волонтерів та всіх, кому не байдужа тема захисту права на життя ненароджених дітей.

Одне із завдань заходу — навчання гінекологів та психологів тому, як правильно проводити бесіди з жінками при незапланованих вагітностях.

Організаторами конференції виступили рух «Pro-life Україна» та ГО «Вся Україна».

За підтримки нашої компанії зусиллями пролайферовского руху в Києві відкрито вісім кабінетів передабортного консультування. Приблизно 20% жінок, що пройшли в них консультацію, зберігають вагітність.

При проведенні таких консультацій по всій Україні це буде означати збільшення населення від 30-ти до 40 тисяч осіб на рік. У наступному році планується відкриття кабінетів передабортного консультування ще при 10 жіночих консультаціях. В недалекому майбутньому такі кабінети будуть діяти при всіх жіночих консультаціях Києва.

Ще один напрямок діяльності організації, який підтримує компанія «ФІТОФАРМ» — просвітницький. За дев’ять місяців в столичних вузах було прочитано 60 лекцій на підтримку традиційних сімейних цінностей, про внутрішньоутробний розвиток дитини та шкоду абортів. Слухачами стали близько 1,5 тисячі студентів. Також було створено 6 відеороликів соціальної реклами на тему абортів і часу початку людського життя. Планується проведення конференції, присвяченій демографічній ситуації в Україні та багато інших заходів.

«Ми підтримуємо рух «За життя» з кількох причин, — коментує Владислав Малинін, генеральний директор ПРАТ «ФІТОФАРМ». — В першу чергу, це збігається з нашими морально-етичними цінностями. Акціонери компанії багато займаються благодійністю, реінвестують частину прибутку в різні благодійні проекти. І, звичайно, ми працюємо на довгострокову перспективу.

Як фармвиробники, ми створюємо нашу продукцію для блага людей. І наш успіх залежить від економічного благополуччя громадян і від їх кількості в тому числі.

Ми будемо і далі підтримувати цей проект, щоб кількість залучених в рух росла з кожним роком. Дуже важливим є правильне виховання нинішніх підлітків й молоді — в рамках традиційних сімейних цінностей і любові до дітей.

Духовний розвиток і освітньо-роз’яснювальна робота обов’язково принесуть свої плоди. Чим більшій кількості жінок зможе допомогти проект, тим більше маленьких українців з’явиться на світ».

В рамках конференції пройшли тренінги «Способи і методи збереження незапланованої вагітності», «Особливості роботи з кризовими вагітними в соціальних мережах», «Навчання побудові дошлюбних стосунків», «Організація просвітницької діяльності в навчальних закладах».

Сподіваємося, що обмін досвідом та знаннями з учасниками руху з різних країн відкриє нові напрямки розвитку проекту, спрямованого на збереження життя і зростання числа народжених дітей.

Бажаючі приєднатися до руху за збереження життя ненароджених дітей «Pro-life Україна» можуть дзвонити за телефонами: 095-574-22-54, 093-279-11-19.

Для отримання безкоштовної консультації при незапланованій вагітності можна зателефонувати за номером: 0-800-300-375.

21/10/19



«Й онукам передати …»

День Перемоги… Що приховують ці звичні два слова? Занадто багато…
Для тих, хто пройшов горнило війни — це спогади, які щемлять серце, сльози, запахи, відчуття голоду, кульбаби на узбіччях розбитих доріг, фронтові пісні і особливе почуття радості, змішане з гіркотою втрат.

А для багатьох співробітників компанії «ФІТОФАРМ» цей день наповнений вдячністю ветеранам і тим, хто віддав своє життя заради Перемоги, до їх великого подвигу. Пам’ять, повага та увага – це найменше, чим ми можемо віддячити героям, яких стає дедалі менше.

У 2019 році ми не тільки підтримали щорічну традицію пам’яті, що склалася в компанії, але і доповнили її відвідинами учасників бойових дій Другої світової війни в місті Києві.

В ГОСТЯХ У ВЕТЕРАНІВ

«Кругом все горіло і гуркотіло. Ми бігли в атаку, наступаючи на тіла вбитих товаришів…».

«У 12 років я пішла в партизани. Все село в поспіху зігнали в 4 сараю і підпалили…».

«Мріяти, звичайно, мріяли. У кожного були свої мрії. Я мріяла про хліб…».

«Важко було, дуже важко. І плакали. Страшно було. Жити хотілося дуже. Не всі могли подолати почуття страху…».

«Я пережила Блокаду Ленінграда. А моя родина – ні. Нікого не залишилося…».

«Коли ми увійшли в розбомблене місто, там панував хаос – люди сиділи на землі або блукали серед руїн у пошуках шматка хліба. Цілих будинків не залишилося…».

«У концтаборі не годували зовсім, не було чистої води. Їли сніг. На важкій роботі більше місяця ніхто не виживав…».

«Вибирався з палаючого танка через люк в днищі. Дуже страшно, коли на тобі горить тілогрійка і зверху ллється палаючий бензин. А виповзти з-під танка не можна – розстріляють фашисти…».

Такою запам’ятали війну зовсім юні дівчата і хлопці, в долю яких увірвалася Друга світова. Їм тоді було лише по 15-18 років.

Своїми спогадами вони ділилися зі співробітниками «ФІТОФАРМ», які прийшли провідати їх з подарунками. Учасники війни розповідали про свій бойовий шлях, про жахливі випробування, що випали на долю народу в роки війни.


Співробітники «ФІТОФАРМ» подякували ветеранам за їх подвиг, за те, що ціною неймовірних зусиль вони відродили зруйновану землю, за те, що ми – їхні онуки та правнуки, живемо у вільній країні, і побажали їм міцного здоров’я і довголіття.


Ветерани були дуже раді зустрічі, у багатьох в очах блищали сльози. У свою чергу вони дякували компанії «ФІТОФАРМ» за увагу та турботу.

Ми вітаємо ветеранів (м. Київ):

І звичайно, ми традиційно відвідали ветеранів у рідному місті нашого виробництва.

Ми вітаємо ветеранів (м. Бахмут):

ВАХТА ПАМ’ЯТІ

9 травня День Перемоги – це день скорботи, червоних квітів, пам’яті загиблих за Батьківщину солдат… Хлопці, спіть спокійно… Земля вам пухом… Ми вас пам’ятаємо.

У цьому році 9 травня вахту пам’яті у обелісків слави несла Команда зовнішньої служби в різних містах України: Харкові, Одесі, Києві, Вінниці, Запоріжжі, Дніпрі та Маріуполі.

День Перемоги вже 74 років пов’язує покоління, яких об’єднує пам’ять про те лихоліття. Багато співробітників компанії прийшли вшанувати полеглих воїнів зі своїми дітьми. Тому можна не сумніватися, що пам’ять про людський подвиг буде також дбайливо зберігатися і в серцях юних українців.

11/05/19