«Фармбюджет» – це масштабна щорічна подія фармринку, яка об’єднує керівників виробництв, дистриб’юторів та аптечних мереж. Захід є важливою площадкою для обміну актуальною бізнес-інформацією, яка допоможе скоригувати виконання бюджетів поточного року та планування бюджетів наступного року з урахуванням перспективних трендів і досвіду розвитку ринку. ПРАТ «ФІТОФАРМ» на конференції представляли комерційний директор Володимир Квашук та генеральний директор Владислав Малинін.
Учасники обговорили фінансові та регуляторні зміни на постковідному фармацевтичному ринку, кадрові питання, а також тренди у промоції лікарських засобів.
Обговорюючи тренди в каналах просування лікарських засобів, Володимир Квашук наголосив на тому, що значною наразі є роль медичного представника як провідника в діджитальний світ компанії. Адже для лікаря на сьогодні важливо отримувати більше персоналізованої інформації та у зручний для цього час. Спікер зазначив, що так, як було, більше не буде. Наразі компаніям необхідно перевірити економічну бізнес-модель на спроможність (медичні представник — все ж досить дорогий інструмент), а також переглянути стратегічні плани. Крім того, фармацевтичним компаніям треба займатися побудовою фундаментальних основ просування лікарських засобів.
У рамках фінального блоку обговорювалися питання ефективності для Фарми діджитал-інструментів та реклами на телебаченні, а в ході дискусії були озвучені ключові моменти для розробки планів на майбутне. Зокрема приділили увагу перспективам розповсюдження власних торгових марок (ВТМ; private label).
В ході експертної дискусії Владислав Малинін, генеральний директор «ФІТОФАРМ», зазначив, що не варто боятися такого явища, як ВТМ у фармбізнесі. Наприклад, у компанії «ФІТОФАРМ» приблизно половина портфеля складається з небрендованої продукції, яка придатна для ВТМ.
Серед переваг ВТМ для виробників спікер виділив те, що з мережами можна домовлятися про ефективну ціну за умови отримання від них зрозумілих зобов’язань щодо обсягів закупівель. «ПРАТ «ФІТОФАРМ», як лідер галузі з продажу небрендованих лікарських засобів (за даними системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Проксіма Рісерч»), може запропонувати аптечним мережам найкращі на ринку комерційні умови щодо ВТМ», — відмітив В. Малинін. Докладніше за посиланням: https://www.apteka.ua/article/612757
За інформацією прес-служби «Щотижневика АПТЕКА», фото Сергія Бека