Йдемо проти течії: «ФІТОФАРМ» зростає швидше за ринок

Цього року присутність «ФІТОФАРМ» на ринку України істотно посилилася. Згідно з даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research» фармацевтичний ринок України за 9 міс 2020 р. продемонстрував зростання в грошовому вираженні на рівні 6% порівняно з аналогічним періодом 2019 р.* При цьому збільшення обсягів продажу за той самий період компанії «ФІТОФАРМ» вдвічі перевищило цей показник і становить 12%.

Передумови зростання: інновації, внутрішні процеси і посилена команда

З вересня минулого року в компанії відбулися суттєве посилення експертного потенціалу та організаційні зміни, мета яких — підвищення внутрішньої ефективності та оптимізація системи управління за рахунок посилення керуючої команди.

Як уже повідомлялося раніше, очолив ПРАТ «ФІТОФАРМ» Владислав Малинін, генеральний директор.

З його приходом була перебудована організаційна структура компанії, посилена маркетуюча організація, значно розширений функціонал комерційного департаменту. Внаслідок проведених змін пост комерційного директора зайняв Володимир Квашук (Сандоз Україна).

Для забезпечення стійкого розвитку та ефективного керування продуктовим портфелем була створена дирекція з інновацій та стратегічного маркетингу, яку очолила Мар’яна Мартинчук (Софарма Україна).

«Реорганізація двох базових департаментів покликана втілити найбільш ефективні маркетингові стратегії та активувати впровадження інноваційних рішень», — прокоментував стратегічні зміни Владислав Малинін, генеральний директор ПРАТ «ФІТОФАРМ».

Значно посилився склад команди операційного маркетингу кращими фахівцями, які мають успішний досвід управління проєктами у фармацевтичному бізнесі як в українських, так і провідних міжнародних компаніях.

Активні дії оновленої команди зміцнили позиції компанії «ФІТОФАРМ» у 2020 р. Вже в серпні 2020 р. ПРАТ «ФІТОФАРМ» зайняло 38-ме місце в рейтингу маркетуючих організацій в Україні за обсягами аптечного продажу лікарських засобів у грошовому вираженні. Виробник значно зміцнив свої позиції і перемістився вгору на 5 сходинок порівняно з аналогічним періодом минулого року.

«Отримані показники продажу за 9 міс поточного року підтвердили, що наші стратегічні ініціативи, вдосконалення внутрішніх операційних процесів і чітке виконання намічених планів приносять результати.

Внутрішні зміни, які втілила команда, забезпечили перевиконання плану продажу як за виручкою, так і за маржею. Це зміцнило позиції компанії на ринку і створило перспективи для подальшого успішного росту», — впевнений В. Малинін.

Йдемо проти течії: «ФІТОФАРМ» зростає швидше за ринок

*Використано попередні дані за вересень 2020 р., аналізувалася категорія лікарських засобів.