«ФармаПогляд-2021» з «ФІТОФАРМ»: від учасників до експертів

Чи пройшла світова економіка точку спаду в період коронавірусу? Що буде далі з фармацевтичним ринком і з якими викликами доведеться зіткнутися виробникам, дистриб’юторам та аптечним мережам? Ці й багато інших питань обговорювали учасники міжнародного форуму «ФармаПогляд-2021».

У кожній сфері є свої знакові події. Для фармринку такою подією є щорічний аналітичний форум «ФармаПогляд», який ось вже 16 років поспіль об’єднує лідерів галузі. В цьому році трансляція зібрала понад 600 учасників з різних країн світу.

Аналітичний форум Фармапогляд

На Міжнародному аналітичному форумі «ФармаПогляд-2021» нашу компанію представили генеральний директор Владислав Малинін, комерційний директор Володимир Квашук та директор з інновацій та стратегічного маркетингу Мар’яна Мартинчук.

Назва форуму «Шторм триває» говорить про те, що в 2021 році триватиме вплив «штормових» чинників на фармацевтичний ринок. Серед них: динаміка захворюваності COVID-19, зміна структури попиту, поведінки споживачів, економічна ситуація, регуляторні нововведення та ін. Однак при правильно обраному курсі рік, що наступив, відкриває безліч нових можливостей в сфері інновацій, е-Health, діджіталізації та інших адаптивних інструментів і моделей просування в умовах пандемії.

В перерахованих перспективних напрямках наша компанія вже встигла сформувати свою експертизу і планує активно розвивати їх надалі.

ПРАТ «ФІТОФАРМ» в непростих умовах пандемії 2020 року продемонстрував високі темпи зростання, які випереджають середню динаміку ринку, тому ми можемо впевнено ділитися своїм досвідом з іншими учасниками форуму.

Під час обговорення способів просування препаратів в нових реаліях, експерти ринку високо оцінили рекламну кампанію бренду «Екстратерм», ефективність якої привели в приклад.

Участники форума фармпогляд 2021

Завдяки правильно вибудуваній прямій комунікації на споживача й оригінальній подачі в ТВ- рекламі, яка вперше стартувала у вересні 2020 року, попит на препарат в сезоні осінь 2020 року – зима 2021 р збільшився більш, ніж в два рази.

Вже в січні 2021 року таблетки «Екстратерм» увійшли в ТОП-5 брендів в упаковках безрецептурних препаратів від кашлю у твердій формі (згідно з даними по роздрібних продажах Proxima Research).

Владислав Малинін поділився з аудиторією досвідом співпраці з компанією «Mednex» та іншими операторами дистанційної торгівлі лікарськими засобами, а також обговорив з учасниками форуму інновації в аптечній логістиці та законодавчі ініціативи в області онлайн-торгівлі фармацевтичною продукцією.

Детальніше читайте в спеціалізованому виданні для лікарів, провізорів і фармацевтів «Щотижневик АПТЕКА» за посиланням

Фармакологічний форум 2021 в Україні