ЗМІ про нас: «ФІТОФАРМ» продовжує посилювати команду і робить акцент на інновації

Один з провідних фармвиробників України ПРАТ «ФІТОФАРМ» повідомляє про продовження посилення команди кращими професіоналами фармринку.

ПРАТ «ФІТОФАРМ» займає стійке положення на ринку. За підсумками травня 2020 р продажі препаратів на українському фармринку знизилися на 19,2% (в грн), в той час як продажі компанії «ФІТОФАРМ» збільшилися на 2,6%. За повні 5 місяців цього року вітчизняний фармринок в грн приріс на 8,2%, а «ФІТОФАРМ» виріс на 12,4%*.

В компанії сформована стратегія активного росту на 2020-2024 рр, в якій зроблено акцент на інновації та впровадження процесного підходу в управлінні бізнесом.
На позицію директора з інновацій та стратегічного маркетингу призначена Мар’яна Мартинчук, яка має 17-річний досвід керівництва проектами у фармацевтичному бізнесі, в тому числі у великих міжнародних компаніях.

«Для створення культури інновацій, нових ідей, підходів і стартапів компанія формує високопотенційну команду, – прокоментував нове призначення генеральний директор «ФІТОФАРМ» Владислав Малинін. – Ми обираємо непересічних фахівців, і вони обирають нас. Спираючись на досвід і експертизу Мар’яни та інших професіоналів, які вже приєдналися до компанії і будуть приєднуватися, ми маємо намір застосовувати кращі галузеві практики в нашому бізнесі, створюючи стійку базу для довгострокового успішного росту».

Мар’яна відповідає за розвиток продуктового портфеля компанії, вихід на міжнародні ринки і ексклюзивну дистрибуцію інноваційних продуктів зарубіжних компаній в Україні.

До приходу в «ФІТОФАРМ» Мар’яна займала позицію керівника відділу маркетингу в компанії «Софарма Україна», де відповідала за просування препаратів в Україні, Казахстані, Молдові та Польщі.

Раніше працювала в компаніях «МСД Україна», «Нобель Фарма» і «Дельта Медікел» на позиціях керівника зовнішньої служби і менеджера з маркетингу.

«Для активного росту важливо як посилювати позиції існуючих брендів, так і виводити на ринок нові висококонкурентні продукти, – коментує Мар’яна Мартинчук. – На найближчі п’ять років акцент буде зроблений на ті сегменти, де компанія вже завоювала і утримує сильні позиції – «Сексуальне здоров’я» та «Фітопрепарати».
Моя мета – щоб інновації стали стилем життя і способом мислення нашої команди, тому в 2020 р запущений корпоративний проект «Тотальні інновації» для максимального залучення співробітників в реалізацію стратегії компанії».

Як повідомлялося раніше, восени 2019 року відбулося посилення управлінської команди ПРАТ «ФІТОФАРМ».

Пост генерального директора зайняв Владислав Малинін, раніше Директор Фонду прямих інвестицій ТОВ «Астролакс Інвест», який до цього обіймав посаду фінансового директора Українського Медіа Холдингу UMH Group, фінансового директора та члена Правління ДК «Верес». Досвід роботи Владислава у фармацевтичній галузі 5 років.

Комерційну дирекцію очолив Володимир Квашук, який до приходу в «ФІТОФАРМ» керував департаментом рецептурних препаратів Sandoz Україна, а раніше обіймав позицію начальника відділу продажів Ipsen Україна і координатора по маркетингу Pfizer Україна. Досвід роботи Володимира в фармгалузі більше 15 років.

*За даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research».

Новина опублікована спеціалізованим виданням для лікарів, провізорів та фармацевтів «Щотижневик АПТЕКА» за посиланням: https://www.apteka.ua/article/552800