Отдел интернет-маркетинга ЧАО «ФИТОФАРМ» получил статус Google Partners

Відділ інтернет-маркетингу (digital-відділ) ПРАТ «ФІТОФАРМ» в черговий раз продемонстрував, що йде в ногу з часом. Завдяки старанній роботі, вивченню та впровадженню нових сучасних стратегій ведення бізнесу, відділ отримав статус Google Partners.

Статус Партнера Google означає, що співробітники відділу інтернет-маркетингу підтвердили свою експертність в роботі з рекламою Google Ads на найвищому рівні.

Цей статус в світі отримують тільки провідні фахівці, лідери, професіонали маркетингу і реклами в Google. Значок Партнера Google – це знак якості і справжньої майстерності, безумовне визнання.

Отримати статус Google Partners в 2021 році було складніше, ніж в попередні роки, довелося докласти більше зусиль, продемонструвати, як в теорії, так і на практиці, по-справжньому високий рівень знань рекламних інструментів Google, налаштування і ефективного ведення рекламних кампаній.

«Отримання статусу Google Partners дає нам нові можливості, а саме функціонал, який доступний тільки провідним digital-агенціям світу», – розповів Кирило Стояновський, керівник відділу інтернет-маркетингу ПРАТ «ФІТОФАРМ».

Статус партнера гарантує найвищий рівень послуг в сфері онлайн-маркетингу. Це конкурентна перевага і показник якості. Також партнери отримують розширену підтримку і можливість брати участь в індивідуальних тренінгах – унікальна можливість підтримувати високий рівень знань співробітників відділу інтернет-маркетингу.

Також статус партнера – це вагома перевага для ведення бізнесу:

  • зростання кількості клієнтів компанії;
  • підвищення коефіцієнта лояльності клієнтів;
  • зростання доходів компанії.

Digital-відділ ПРАТ «ФІТОФАРМ» постійно розвивається і працює, щоб підвищувати свою ефективність. Отримання статусу партнера Google черговий тому доказ.