Як виживає фарм-бізнес під час війни?

Шлях відновлення компанії був представлений на щорічній конференції «Фармпогляд 2023».

Мар’яна Мартинчук, генеральний директор «ФІТОФАРМ»:

«Ми змінили бізнес-модель під формат маркетуючої організації. Зараз поступово скорочуємо частку низькомаржинальних продуктів у портфелі. Ми зробили фокус на ОТС — це один із тих напрямків, де в нас добре розвинені компетенції. Ми не зупинилися, а навпаки відновили роботу по виведенню на ринок нових продуктів.

Які уроки війни та фактори відродження ми для себе вивели?

  • Збалансувати систему.
  • Сфокусуватися та діяти. Треба розмежувати першочергове і те, що неважливо.
  • Швидкі зважені рішення — це про весь 2022 рік.
  • Знаходити та реалізовувати можливості.
  • Довіряти, але перевіряти — це про контроль виконання на коротких відрізках часу.

Ми очікуємо на перемогу та працюємо для неї кожен день».

Також після зупинки виробництва була розроблена воєнна стратегія, що допомогла впровадити важливе рішення.

«20 квітня 2022 року — знакова дата. Саме тоді ми прийняли рішення про перенос виробництва на контрактні майданчики і почали перемовини про перші трансфери.

Вже в кінці травня в нас були перші підписанні договори на контрактне виробництво. І ми отримали перший дозвіл МОЗ на трансфер виробництва та подальшої реалізації.

Хочеться подякувати нашим партнерам: ПП «КІЛАФФ», АТ «Лубнифарм», ТОВ «ФАРМА ЧЕРКАС» за те що в цій ситуації не залишилися байдужими, а разом з нашою командою відділу впровадження та супроводу контрактного виробництва максимально швидко організовували обмін документами, думками, зустрічі технічних команд та впровадження наших продуктів».