Компанія «ФІТОФАРМ» провела всеукраїнську діджитал-конференцію для фармацевтів

ПРАТ «ФІТОФАРМ» систематично допомагає фармацевтам і провізорам підвищувати рівень знань щодо особливостей застосування різних категорій лікарських препаратів. На початку липня «ФІТОФАРМ» об’єднав в онлайні понад 300 ключових експертів і професіоналів фармацевтичного ринку з різних областей України.

Стрімкий розвиток цифрових технологій поставив перед нашою компанією нові виклики – необхідність впроваджувати інноваційні digital-рішення в свою стратегію навчання, створюючи нові можливості для сталого зростання.

Вперше компанія «ФІТОФАРМ» провела online моно-конференцію на тему: «Сучасні погляди на лікування еректильної дисфункції в форматі питання-відповідь» за участю бренду «Еротон».

Конференція в цифрах і фактах:

  • понад 300 ключових експертів і професіоналів фармацевтичного ринку стали учасниками конференції.
  • 600 фахівців фармгалузі додатково прослухали відеозапис в спеціальному доступі.
  • понад 300 фахівців отримали сертифікати підвищення кваліфікації за активну участь в заході.

Дана масштабна подія відбулася за підтримки Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика.

Конференцію вів зоряний лекторський склад:

Гурженко Юрій Миколайович, доктор мед. наук, професор кафедри урології НМАПО ім. П.Л. Шупика, головний науковий співробітник, лікар-андролог, сексопатолог ДУ «Інститут урології» НАМН України.

 

Зайченко Ганна Володимирівна, зав. кафедри фармакології Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, академік Національної академії наук вищої освіти України, Відмінник освіти України, Голова Київського регіонального відділення ВГО «Асоціація фармакологів України», член Європейської асоціації клінічної фармакології та фармакотерапії (EACPT), член міжнародного союзу фундаментальної та клінічної фармакології (IUPHAR).

 

Учасники вебінару мали можливість задавати питання в online-режимі. Це був справжній науковий батл фармакологів і клініцистів в форматі питання-відповідь.

В ході конференції було розглянуто безліч питань, в числі яких:

  • Фактори ризику зниження потенції.
  • Які пацієнти знаходяться в групі ризику.
  • Поняття еректильної функції і еректильної дисфункції.
  • Можливі методи лікування на прикладі бренду «Еротон», як препарату першої лінії терапії та багато інших питань.

Детальну увагу було приділено клінічній доказовій базі бренду «Еротон», як лідеру ринку* препаратів для підвищення потенції.

Після заходу було проведено тестування для бажаючих учасників, з них рандомно обрані 5 осіб, які отримали незабутні призи від бренду «Еротон».

Минула конференція дозволила всім учасникам підвищити кваліфікацію й одержати додаткові бали до свого особистого освітнього портфоліо, необхідного для атестації.

Учасники вебінару високо оцінили наукову і практичну цінність заходу.

*Дані Proxima Research, 2019 р, роздрібна реалізація в упаковках і грошах, лідер продажів в упаковках і грошах за останні 6 років (з 2013 року).