Купити «метелика» зобов’язаний кожен чоловік, який хоче бути елегантним, неповторним і бездоганним, – стверджують відомі світові стилісти. Саме тому препарат ЕРОТОН®, який ось вже 14 років допомагає українським чоловікам бути бездоганними, «одягнув метелика». Але не тільки в цьому секрет привабливості його нового образу.
Наш хедлайнер в напрямку «сексуальне здоров’я» став стильним, сучасним і ще більш захищеним. Ця значуща подія в житті відомого бренду, а також багато інших змін, що відбуваються в компанії «ФІТОФАРМ», привернули увагу профільного видання «Щотижневик АПТЕКА».
Детальніше про ребрендинг препаратів «ФІТОФАРМ», розвиток компанії в умовах світової пандемії та планах на майбутнє читайте в інтерв’ю генерального директора Владислава Малиніна «Тижневик АПТЕКА».
Ознайомитися з повним текстом інтерв’ю на сайті видання можна за посиланням:
https://www.apteka.ua/article/566924
У друкованій версії видання «Щотижневик Аптека» матеріал вийде 6 жовтня 2020.
Нехай визнання досягнень компанії в ЗМІ надихає нашу команду на нові звершення!
