ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ ПРАТ «ФІТОФАРМ»
Головною метою діяльності ПРАТ «ФІТОФАРМ» є випуск лікарських засобів, дистрибуція дієтичних добавок, косметичних засобів (далі: продукції) належної якості, ефективності, безпечності та інформативності, що задовольняє вимоги та очікування споживачів.
Місія ПРАТ «ФІТОФАРМ»
Піклуючись про здоров’я та добробут людей, робимо світ добрішим і милосерднішим.
Загальні наміри та спрямованість ПРАТ «ФІТОФАРМ» стосовно якості:
- – дотримання законодавчих вимог щодо якості продукції та діяльності Товариства;
- – забезпечення задоволеності споживачів та інших зацікавлених сторін;
- – запровадження, підтримання та постійне поліпшення інтегрованої системи якості.
Стратегічні цілі ПРАТ «ФІТОФАРМ»
Забезпечення довгострокової економічної ефективності Товариства за рахунок впровадження нових та удосконалення існуючих бізнес моделей діяльності, покращення результативності бізнесу.
Цілі в сфері якості ПРАТ «ФІТОФАРМ»
Забезпечення ведення діяльності відповідно законодавчим вимогам шляхом:
- – ефективного управління змінами;
- – наявності достатньої кількості персоналу з визначеним колом обов’язків, кваліфікацією;
- – розвитку взаємодії з партнерами в рамках договірних зобов’язань;
- – використання сировини та матеріалів, що відповідають вимогам реєстраційного досьє;
- – належної експлуатації та обслуговування складських приміщень;
- – виробництва продукції в ліцензійних умовах з дотриманням вимог GMP;
- – належного транспортування сировини, пакувальних матеріалів та продукції;
- – оперативного реагування на запити зацікавлених сторін, в тому числі рекламації;
- – своєчасного інформування між Товариством та регуляторними органами;
- – постійного нагляду за безпекою лікарських засобів впродовж життєвого циклу;
- – інтеграції законодавчих вимог щодо обігу дієтичних добавок;
- – інтеграції законодавчих вимог щодо обігу косметичних засобів.
Підвищення задоволеності споживачів та інших зацікавлених сторін шляхом:
- – випуску на ринок якісних, ефективних та безпечних лікарських засобів,дистрибуції якісних та безпечних дієтичних добавок;
- – дистрибуції якісних косметичних засобів під власною торговою маркою;
- – застосування сучасних, зручних та інформативних методів ознайомлення споживачів з продукцією Товариства.
Забезпечення функціонування ефективної інтегрованої системи якості та її постійного поліпшення шляхом:
- – ризик-орієнтованого планування при прийнятті рішень,
- – проведення аудитів та виконання САРА.
Принципи політики у сфері якості ПРАТ «ФІТОФАРМ»:
- – постійне вдосконалення системи якості та результативності процесів, відкритість та прозорість діяльності;
- – приймання до уваги відгуків споживачів, партнерів та інших зацікавлених сторін, спрямування усіх зусиль на підвищення результативності роботи;
- – розвиток знань і компетенцій працівників, активне залучення всього персоналу до покращення роботи Товариства, для забезпечення конкурентоспроможності ПРАТ «ФІТОФАРМ»;
- – дії за принципом постійного дотримання законодавчих (в т.ч. регуляторних) вимог.
Зобов’язання вищого керівництва:
- – доводити Стратегію розвитку Товариства і Політику в сфері якості до відома кожного працівника;
- – задовольняти застосовані законодавчі, регламентуючі вимоги, включаючи вимоги ISO 9001:2015, GMP, GDP, GSP, HACCP;
- – забезпечувати необхідними ресурсами;
- – сприяти досягненню цілей Стратегії розвитку та Цілей у сфері якості Товариства і реалізації принципів Політики в сфері якості;
- – аналізувати реалізацію Стратегії розвитку Товариства та Політики в сфері якості;
- – брати участь у розробці, впровадженні, моніторингу та сприяти функціонуванню ефективної системи управління якості, що забезпечує дотримання вимог ISO 9001:2015, GMP, GDP, GSP, HACCP;
- – виявляти сильну та очевидну підтримку системи управління якості, а також забезпечувати її впровадження на всіх рівнях Товариства;
- – забезпечити наявність механізму своєчасної та ефективної передачі та поширення інформації щодо пов’язаних з якістю проблем до відома керівників відповідного рівня;
- – забезпечувати наявність механізму та створювати умови належної внутрішньої комунікації та обміну інформацією між всіма рівнями Товариства та належної зовнішньої комунікації та обміну інформацією, керувати її результатами для вдосконалення та розвитку;
- – визначати персональні та колективні обов’язки, відповідальність та повноваження, а також взаємодію всіх структурних підрозділів, пов’язаних з системою якості; гарантувати, що взаємодії доведено до відома та зрозумілі на всіх рівнях організації;
- – здійснювати аналіз з боку керівництва функціональних характеристик процесів та якості продукції, а також системи якості;
- – підтримувати постійне поліпшення.
