ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ ПРАТ «ФІТОФАРМ»

Головною метою діяльності ПРАТ «ФІТОФАРМ» є випуск лікарських засобів, дистрибуція дієтичних добавок, косметичних засобів (далі: продукції) належної якості, ефективності, безпечності та інформативності, що задовольняє вимоги та очікування споживачів.

Місія ПРАТ «ФІТОФАРМ»

Піклуючись про здоров’я та добробут людей, робимо світ добрішим і милосерднішим.

Загальні наміри та спрямованість ПРАТ «ФІТОФАРМ» стосовно якості:

  • – дотримання законодавчих вимог щодо якості продукції та діяльності Товариства;
  • – забезпечення задоволеності споживачів та інших зацікавлених сторін;
  • – запровадження, підтримання та постійне поліпшення інтегрованої системи якості.

Стратегічні цілі ПРАТ «ФІТОФАРМ»

Забезпечення довгострокової економічної ефективності Товариства за рахунок впровадження нових та удосконалення існуючих бізнес моделей діяльності, покращення результативності бізнесу.

Цілі в сфері якості ПРАТ «ФІТОФАРМ»

Забезпечення ведення діяльності відповідно законодавчим вимогам шляхом:

  • – ефективного управління змінами;
  • – наявності достатньої кількості персоналу з визначеним колом обов’язків, кваліфікацією;
  • – розвитку взаємодії з партнерами в рамках договірних зобов’язань;
  • – використання сировини та матеріалів, що відповідають вимогам реєстраційного досьє;
  • – належної експлуатації та обслуговування складських приміщень;
  • – виробництва продукції в ліцензійних умовах з дотриманням вимог GMP;
  • – належного транспортування сировини, пакувальних матеріалів та продукції;
  • – оперативного реагування на запити зацікавлених сторін, в тому числі рекламації;
  • – своєчасного інформування між Товариством та регуляторними органами;
  • – постійного нагляду за безпекою лікарських засобів впродовж життєвого циклу;
  • – інтеграції законодавчих вимог щодо обігу дієтичних добавок;
  • – інтеграції законодавчих вимог щодо обігу косметичних засобів.

Підвищення задоволеності споживачів та інших зацікавлених сторін шляхом:

  • – випуску на ринок якісних, ефективних та безпечних лікарських засобів,дистрибуції якісних та безпечних дієтичних добавок;
  • – дистрибуції якісних косметичних засобів під власною торговою маркою;
  • – застосування сучасних, зручних та інформативних методів ознайомлення споживачів з продукцією Товариства.

Забезпечення функціонування ефективної інтегрованої системи якості та її постійного поліпшення шляхом:

  • – ризик-орієнтованого планування при прийнятті рішень,
  • – проведення аудитів та виконання САРА.

Принципи політики у сфері якості ПРАТ «ФІТОФАРМ»:

  • – постійне вдосконалення системи якості та результативності процесів, відкритість та прозорість діяльності;
  • – приймання до уваги відгуків споживачів, партнерів та інших зацікавлених сторін, спрямування усіх зусиль на підвищення результативності роботи;
  • – розвиток знань і компетенцій працівників, активне залучення всього персоналу до покращення роботи Товариства, для забезпечення конкурентоспроможності ПРАТ «ФІТОФАРМ»;
  • – дії за принципом постійного дотримання законодавчих (в т.ч. регуляторних) вимог.

Зобов’язання вищого керівництва:

  • – доводити Стратегію розвитку Товариства і Політику в сфері якості до відома кожного працівника;
  • – задовольняти застосовані законодавчі, регламентуючі вимоги, включаючи вимоги ISO 9001:2015, GMP, GDP, GSP, HACCP;
  • – забезпечувати необхідними ресурсами;
  • – сприяти досягненню цілей Стратегії розвитку та Цілей у сфері якості Товариства і реалізації принципів Політики в сфері якості;
  • – аналізувати реалізацію Стратегії розвитку Товариства та Політики в сфері якості;
  • – брати участь у розробці, впровадженні, моніторингу та сприяти функціонуванню ефективної системи управління якості, що забезпечує дотримання вимог ISO 9001:2015, GMP, GDP, GSP, HACCP;
  • – виявляти сильну та очевидну підтримку системи управління якості, а також забезпечувати її впровадження на всіх рівнях Товариства;
  • – забезпечити наявність механізму своєчасної та ефективної передачі та поширення інформації щодо пов’язаних з якістю проблем до відома керівників відповідного рівня;
  • – забезпечувати наявність механізму та створювати умови належної внутрішньої комунікації та обміну інформацією між всіма рівнями Товариства та належної зовнішньої комунікації та обміну інформацією, керувати її результатами для вдосконалення та розвитку;
  • – визначати персональні та колективні обов’язки, відповідальність та повноваження, а також взаємодію всіх структурних підрозділів, пов’язаних з системою якості; гарантувати, що взаємодії доведено до відома та зрозумілі на всіх рівнях організації;
  • – здійснювати аналіз з боку керівництва функціональних характеристик процесів та якості продукції, а також системи якості;
  • – підтримувати постійне поліпшення.