ПРАТ «ФІТОФАРМ» ВИСТУПИВ З ЕКСПЕРТНОЮ ДУМКОЮ НА XV МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ-ПРАКТИКУМІ «ФАРМБЮДЖЕТ–2022»

«Фармбюджет» – це масштабна щорічна подія фармринку, яка об’єднує керівників виробництв, дистриб’юторів та аптечних мереж. Захід є важливою площадкою для обміну актуальною бізнес-інформацією, яка допоможе скоригувати виконання бюджетів поточного року та планування бюджетів наступного року з урахуванням перспективних трендів і досвіду розвитку ринку. ПРАТ «ФІТОФАРМ» на конференції представляли комерційний директор Володимир Квашук та генеральний директор Владислав Малинін.

Учасники обговорили фінансові та регуляторні зміни на постковідному фармацевтичному ринку, кадрові питання, а також тренди у промоції лікарських засобів.

Обговорюючи тренди в каналах просування лікарських засобів, Володимир Квашук наголосив на тому, що знач­ною наразі є роль медичного представника як провідника в діджитальний світ компанії. Адже для лікаря на сьогодні важливо отримувати більше персоналізованої інформації та у зручний для цього час. Спікер зазначив, що так, як було, більше не буде. Наразі компаніям необхідно перевірити економічну бізнес-модель на спроможність (медичні представник — все ж досить дорогий інструмент), а також переглянути стратегічні плани. Крім того, фармацевтичним компаніям треба займатися побудовою фундаментальних основ просування лікарських засобів.

У рамках фінального блоку обговорювалися питання ефективності для Фарми діджитал-інструментів та реклами на телебаченні, а в ході дискусії були озвучені ключові моменти для розробки планів на майбутне. Зокрема приділили увагу перспективам розповсюдження власних торгових марок (ВТМ; private label).

 

В ході експертної дискусії Владислав Малинін, генеральний директор «ФІТОФАРМ», зазначив, що не варто боятися такого явища, як ВТМ у фармбізнесі. Наприклад, у компанії «ФІТОФАРМ» приблизно половина портфеля складається з небрендованої продукції, яка придатна для ВТМ.

Серед переваг ВТМ для виробників спікер виділив те, що з мережами можна домовлятися про ефективну ціну за умови отримання від них зрозумілих зобов’язань щодо обсягів закупівель. «ПРАТ «ФІТОФАРМ», як лідер галузі з продажу небрендованих лікарських засобів (за даними системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Проксіма Рісерч»), може запропонувати аптечним мережам найкращі на ринку комерційні умови щодо ВТМ», — відмітив В. Малинін. Докладніше за посиланням: https://www.apteka.ua/article/612757

За інформацією прес-служби «Щотижневика АПТЕКА», фото Сергія Бека

Private label для аптечних мереж: компанія «ФІТОФАРМ» взяла участь у ХІ-Аптечному саміті України

Аптечний саміт – одна з найважливіших подій у календарі щорічних професійних заходів фармринку. Експерти та професіонали фармгалузі збираються, щоб обговорити сучасні тренди аптечного рітейлу в Україні та світі, поділитися ефективними кейсами та об’єднати зусилля для покращення умов роботи на фармацевтичному ринку. Крім представників аптечного рітейлу, дистриб’юторів та фармвиробників, у ХІ-Аптечному саміті взяли участь члени Комітету Верховної Ради України з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування; керівництво Національної служби здоров’я України; народні депутати України; посадові особи Міністерства охорони здоров’я, Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та ін. провідні гравці ринку.
Нашу компанію на ХІ-Аптечному саміті України презентував генеральний директор Владислав Малинін.
Традиційно українські та міжнародні експерти говорили про виклики, з якими зіткнулася фармгалузь у період пандемії та порушували актуальні питання, що цікавлять усіх учасників аптечного ринку.
Одним із яскравих трендів в аптечному рітейлі є створення власних торгових марок. ВТМ (private label) – це бренд, власником якого може бути будь-яка компанія, яка займається його реалізацією. В якості експерта під час обговорення тренду ВТМ виступив Владислав Малинін, який поділився з учасниками своєю позицією по даному питанню.

З точки зору Владислава Малиніна, генерального директора ПРАТ «ФІТОФАРМ», ВТМ — модний тренд, який жодним чином не впливає на досягнення основних цілей бізнесу — отримання операційного прибутку та збільшення капіталізації бізнесу.

Створення ВТМ дуже популярно в FMCG-сегменті, але там інші правила гри. Наприклад, добре спрацьовує downgrade за якістю, за рахунок якого можна знизити ціну — запропонувати споживачеві простіше пакування чи зменшити довжину рулону туалетного паперу та ін. Для більшості покупців важливі наявність товару, його ціна та прийнятна якість.

На аптечному ринку немає такого великого простору, де можна «розгулятися» з ВТМ. Фармацевтична специфіка робить downgrade за якістю неможливим. Якість продукції завжди має бути високою та відповідати стандартам, тому складніше забезпечити низьку ціну та важко донести переваги ВТМ до покупців. Адже аптечні мережі не виконують маркетуючу функцію, як FMCG.

Розвиток private label аптечної мережі, на переконання Владислава, може бути доцільним лише в категорії небрендованих продуктів. Для створення та просування власної торгової марки в категорії брендованих товарів у аптечної мережі недостатньо ресурсів, щоб конкурувати з виробниками, які мають великий простір між маржею та чистим прибутком в P&L (Profit and Loss — звіт про доходи і витрати), за рахунок чого мають змогу профінансувати пряму комунікацію, спрямовану на кінцевих споживачів або лікарів.

Особливо важко конкурувати з медійно активними лідерами ринку, які вкладають, наприклад, 10–12 млн дол. США в ТВ-рекламу ОТС-препаратів на півроку чи квартал. А якщо мова про Rx-препарати, додатково потрібно створити зовнішню службу для візитування лікарів. Це теж чималі витрати. Враховуючи все це, рrivate label значно привабливіший для аптечних мереж в сегменті небрендованих препаратів.

«ПРАТ «ФІТОФАРМ» може запропонувати аптечним мережам найкращі на ринку комерційні умови щодо ВТМ. Зараз ми активно розвиваємо цей напрямок, тому нам є що запропонувати», — підкреслив В. Малинін.

Підсумовуючи, доповідач зазначив, що найбільш актуальним трендом, на його думку, буде не зростання площ приміщень аптек, а розвиток сервісу доставки. Найбільшу капіталізацію матимуть ті аптечні мережі, які зможуть забезпечити логістичну систему продажів за допомогою електронних замовлень та безпечної доставки.

Читати статтю повністю

«Будемо жити!». І будемо пам’ятати

Щороку компанія «ФІТОФАРМ» несе непросту вахту пам’яті. Час все більше віддаляє нас від вогняного лихоліття Другої світової війни, уносить в минуле факти, події та імена. Все менше залишається тих, хто, не шкодуючи свого життя, воював зі зброєю в руках або до знемоги працював в тилу. Сьогодні в рідному місті нашого виробництва Бахмуті залишилося всього лише 7 ветеранів Другої світової війни.

В одному тільки Бахмуті з 1941 по 1943 роки загинули більше 30 000 військових і 14 000 мирних жителів. Ми ж хочемо зберегти пам’ять про тих, хто пішли, в своїх серцях.

Напередодні 9 травня ми приходимо до ветеранів. Квіти, солодощі та матеріальна допомога – данина глибокої поваги до людей, які, перемагаючи страх, втому і голод, піднімалися в бій.

Це наші діди і прадіди, які кожен день здійснювали свій подвиг. Йшли на смерть в наступальних операціях, рили окопи й організовували польові шпиталі, працювали в тилу. Для кожного було своє діло. І воно наближало останній день війни. Заради Життя. Заради сонячного ранку. Заради майбутніх нас з вами.

Поздравление ветеранов компанией Фитофарм

Перемога пред’являє рахунок

Друга світова війна тривала 6 років або 2190 днів і ночей на території Європи, Азії та Африки, на суші, в повітрі й на морі. В ній взяло участь 80% населення планети.

Всього за Другу світову війну планета Земля втратила 65 мільйонів людей та ще 90 мільйонів стали інвалідами.

Жертвами Голокосту стали 6 мільйонів євреїв з різних країн.

Тільки в одному концтаборі Освенцим було знищено 800 000 дітей. Вони могли стати вчителями, лікарями, письменниками, художниками, вченими… Та й просто повинні були жити. Але їх не стало.

Всього гітлерівці створили понад 14 000 концтаборів.

Українські землі були окуповані німецько-фашистськими загарбниками більше трьох років.

Війська і цивільне населення запекло пручалися окупантам. По два з половиною місяці оборонялися Київ і Одеса, які отримали після цього звання «місто-герой».

Україна втратила близько 14 мільйонів чоловік. Мова не тільки про полеглих на фронті солдатів і офіцерів, а й про мирних жителів, убитих під час бомбардувань та інших військових дій, про розстріляних і спалених під час німецької окупації й померлих від голоду.

Під час визволення України добові втрати становили 67 865 військовослужбовців в день.

Нехай пам’яті слід зберігає граніт

«І лягають квіти на гранітні плити…
Так, ніхто не забутий! І ніщо не забуте!»
Ольга Берггольц

Яскраві тюльпани, пронизливо червоні гвоздики, запашний бузок кожне 9 травня покривають мармурові підніжжя монументів. У цих весняних квітів особлива місія.

Меморіали, стели і кам’яні бюсти, присвячені війні – все це «зарубки на пам’ять». Нагадування про те, що ми повинні цінувати і берегти мир. Повинні присвятити своє життя аромату хліба, а не запаху пороху, дитячому сміху, а не пострілами, розвитку і процвітанню, а не війні і розрусі.

Цього року команда зовнішньої служби «ФІТОФАРМ» традиційно несла вахту пам’яті в різних містах України, віддаючи данину поваги тим, хто пішов у вічність. Ми про вас пам’ятаємо. І «Будемо жити!»

Память победы

 

«ЗНО з КСВ»

На початку липня в івент-холі Inveria м. Києва представники українських компаній здавали «ЗНО з КСВ (корпоративної соціальної відповідальності)».

Як і заведено на справжнісінькому іспиті, доповідачі презентували свої програми КСВ та відповідали на питання «приймальної комісії» і глядачів. Захід пройшов в форматі інтерактивного ток-шоу.

У заході взяли участь і представники компанії «ФІТОФАРМ», тому що наша компанія вже багато років культивує напрямок корпоративної соціальної відповідальності, піклуючись не тільки про власних співробітників, але й допомагаючи незахищеним верствам населення в різних містах України. Тому нам було цікаво дізнатися про успішні кейси інших представників бізнесу та обмінятися досвідом.

«Іспит» у представників бізнесу приймали:

  • Ірина Новікова, заступник міністра економіки України;
  • Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ», сертифікований експерт з КСВ, Executive MBA;
  • Олег Панюта, журналіст, ведучий інформаційного тижневика «Сьогодні. Підсумки» на каналі «Україна»;
  • Ольга Сантарович, шеф-редактор видавничої групи «Картель»;
  • Наталія Бойко, генеральний директор AMS Agency.

Модератором заходу виступила відома телеведуча Ксенія Смірнова.

Всі проекти, що були представлені на розсуд «приймальній комісії» (а саме «PepsiCo Україна», БФ Favbet Foundation, «Інтерпайп», «ПУМБ», «ТЕДІС Україна»), були дуже переконливими, тому всі доповідачі отримали високі оцінки та нагородні відзнаки.

Дякуємо організаторам – журналу «Власть денег»/«Деловая столица» за можливість цікавого обміну досвідом та налагодження нових контактів. Адже коло добрих справ має весь час зростати!

ВНО по КСО

«За волю до перемоги»: компанія «ФІТОФАРМ» підтримала дитячо-юнацьку спортивну школу для інвалідів «Шанс»

«Ловимо хвилю» добрих справ! У червні 2019 р. наша компанія побувала на тренуванні з плавання ДЮСШ для інвалідів «Шанс». За зверненням наших партнерів і друзів з благодійного фонду «Твоє Майбутнє» ми закупили і привезли подарунки для найчисленнішого відділення школи – спорядження для тренувань з плавання: ласти й захисні окуляри.

Складно уявити, що серед дітей та підлітків, яких рідні привозять на тренування часто в інвалідних візках, є власники гордих титулів чемпіонів.

Всі ці медалі завоювали маленькі спортсмени ДЮСШ «Шанс», які не зважаючи на стан здоров’я змагаються з суперниками на змаганнях. Кожна перемога на паралімпійських іграх — це сторінка особистої мужності людини.

Так, це неабияк важко! Щоб кинути виклик долі, потрібні сила духу, витривалість, залізна воля. Часом навіть дорослій і фізично здоровій людині не вистачає рішучості для занять спортом. Тепер уявіть, скільки завзятості необхідно дітям з обмеженими можливостями, адже для них навіть повсякденне життя важке і повне перешкод.

У Києві зараз нараховується понад 50 000 дітей-осіб з інвалідністю, але тільки 1500 з них мають можливість займатися в спортивних установах.

Дитячо-юнацька спортивна школа для інвалідів «Шанс» була відкрита у вересні 2015. За цей період вихованці школи неодноразово ставали переможцями і призерами паралімпійських і дефлімпійських ігор, чемпіонатів і Кубків світу, Європи та України.

В даний час в ДЮСШ «Шанс» працює 6 відділень спорту (боротьба греко-римська та вільна, лижні гонки і біатлон, легка атлетика, пауерліфтинг, плавання, спортивне орієнтування) в яких займаються 150 вихованців з інвалідністю з вадами слуху, зору та інтелекту, ураженнями опорно-рухового апарату.

Звичайно, не всі спортсмени-інваліди стають чемпіонами. Але для багатьох з них важлива не перемога, а сам спорт, який є дієвим засобом підтримки здоров’я. Коли люди з особливими потребами починають займатися фізкультурою, вони виходять з депресії, зміцнюють віру в життя і знаходять нове коло спілкування і друзів.

Ми дуже раді, що змогли допомогти такій особливій школі, познайомилися з чудовими дітлахами та їх дбайливими тренерами, побачили дитячі посмішки й повернулися з почуттям гордості за маленьких і таких сильних духом спортсменів.

Компанія «ФІТОФАРМ» бажає великим і маленьким вихованцям ДЮСШ «Шанс» міцного здоров’я і нових блискучих перемог!

08.07.2019

«Й онукам передати …»

День Перемоги… Що приховують ці звичні два слова? Занадто багато…
Для тих, хто пройшов горнило війни — це спогади, які щемлять серце, сльози, запахи, відчуття голоду, кульбаби на узбіччях розбитих доріг, фронтові пісні і особливе почуття радості, змішане з гіркотою втрат.

А для багатьох співробітників компанії «ФІТОФАРМ» цей день наповнений вдячністю ветеранам і тим, хто віддав своє життя заради Перемоги, до їх великого подвигу. Пам’ять, повага та увага – це найменше, чим ми можемо віддячити героям, яких стає дедалі менше.

У 2019 році ми не тільки підтримали щорічну традицію пам’яті, що склалася в компанії, але і доповнили її відвідинами учасників бойових дій Другої світової війни в місті Києві.

В ГОСТЯХ У ВЕТЕРАНІВ

«Кругом все горіло і гуркотіло. Ми бігли в атаку, наступаючи на тіла вбитих товаришів…».

«У 12 років я пішла в партизани. Все село в поспіху зігнали в 4 сараю і підпалили…».

«Мріяти, звичайно, мріяли. У кожного були свої мрії. Я мріяла про хліб…».

«Важко було, дуже важко. І плакали. Страшно було. Жити хотілося дуже. Не всі могли подолати почуття страху…».

«Я пережила Блокаду Ленінграда. А моя родина – ні. Нікого не залишилося…».

«Коли ми увійшли в розбомблене місто, там панував хаос – люди сиділи на землі або блукали серед руїн у пошуках шматка хліба. Цілих будинків не залишилося…».

«У концтаборі не годували зовсім, не було чистої води. Їли сніг. На важкій роботі більше місяця ніхто не виживав…».

«Вибирався з палаючого танка через люк в днищі. Дуже страшно, коли на тобі горить тілогрійка і зверху ллється палаючий бензин. А виповзти з-під танка не можна – розстріляють фашисти…».

Такою запам’ятали війну зовсім юні дівчата і хлопці, в долю яких увірвалася Друга світова. Їм тоді було лише по 15-18 років.

Своїми спогадами вони ділилися зі співробітниками «ФІТОФАРМ», які прийшли провідати їх з подарунками. Учасники війни розповідали про свій бойовий шлях, про жахливі випробування, що випали на долю народу в роки війни.


Співробітники «ФІТОФАРМ» подякували ветеранам за їх подвиг, за те, що ціною неймовірних зусиль вони відродили зруйновану землю, за те, що ми – їхні онуки та правнуки, живемо у вільній країні, і побажали їм міцного здоров’я і довголіття.


Ветерани були дуже раді зустрічі, у багатьох в очах блищали сльози. У свою чергу вони дякували компанії «ФІТОФАРМ» за увагу та турботу.

Ми вітаємо ветеранів (м. Київ):

І звичайно, ми традиційно відвідали ветеранів у рідному місті нашого виробництва.

Ми вітаємо ветеранів (м. Бахмут):

ВАХТА ПАМ’ЯТІ

9 травня День Перемоги – це день скорботи, червоних квітів, пам’яті загиблих за Батьківщину солдат… Хлопці, спіть спокійно… Земля вам пухом… Ми вас пам’ятаємо.

У цьому році 9 травня вахту пам’яті у обелісків слави несла Команда зовнішньої служби в різних містах України: Харкові, Одесі, Києві, Вінниці, Запоріжжі, Дніпрі та Маріуполі.

День Перемоги вже 74 років пов’язує покоління, яких об’єднує пам’ять про те лихоліття. Багато співробітників компанії прийшли вшанувати полеглих воїнів зі своїми дітьми. Тому можна не сумніватися, що пам’ять про людський подвиг буде також дбайливо зберігатися і в серцях юних українців.

11/05/19

 

«Їх світ — це любов, терпіння і постійне подолання»: 3 грудня Міжнародний день людей з інвалідністю

 

3 грудня відзначений в календарях усього світу, як День людей з інвалідністю. Але відзначений він не як свято, а як нагадування про те, що серед нас живуть особливі, не такі як усі, люди. Це нагадування про те, що ми повинні бути добрішими, терпимими і уважніше до людей, які не схожі на нас і мають особливі потреби.

В Україні налічується близько 3 мільйонів людей з інвалідністю. А в світі таких людей понад 650 мільйонів. У рідному місті нашого виробництва Бахмуті мешкає понад 4000 людей з інвалідністю різної нозології. І їм дуже потрібна підтримка.

Більше 10 років поспіль компанія «ФІТОФАРМ» надає допомогу людям з інвалідністю, які перебувають під опікою Громадської організації «Бахмутський міська рада ветеранів війни, праці, збройних сил та органів правопорядку». З року в рік ми перераховуємо підшефній організації благодійну допомогу.

Щорічно «ФІТОФАРМ» передає аптечні набори в Управління праці та соцзахисту населення Бахмутської міськради, яка розподіляє їх між людьми з обмеженими можливостями м. Бахмут.

Крім того, в нашій компанії працює більше 20 чоловік з працездатними групами інвалідності, яким ми допомагаємо інтегруватися в життя суспільства.

Але також є речі, які залежать від кожного з нас. Дуже важливо розуміти, що люди з інвалідністю не винні в тому, що у них обмежені можливості. Особливо це стосується дітей, які вже з раннього віку починають розуміти, що крім фізичного болю, обмежень і проблем, вони стикаються ще з неприйняттям в суспільстві, з труднощами в спілкуванні, пересуванні, навчанні та працевлаштуванні.

Ми хочемо нагадати всім одну дуже важливу річ: кожна людина відчуває потребу бути потрібною. Особи з інвалідністю – не виняток. Але їм не потрібно наше співчуття і жалість. Їм потрібна наша допомога, щоб стати потрібними суспільству, рідним, друзям.

Щодня особи з інвалідністю стикаються з безліччю проблем:

  • Пересування по місту і навіть простий вихід з дому викликають великі труднощі через відсутність пандусів та спеціально обладнаного громадського транспорту.
  • Їх матеріальні можливості обмежені, в той час як у них дуже великі витрати на медичне обслуговування та ліки.
  • У школах країни недостатньо інклюзивних класів і підготовлених педагогів для роботи з дітьми-інвалідами. Більшість з них змушені перебувати на домашньому навчанні. Звідси виникає проблема з соціалізацією ще в дитячому віці.
  • Суспільство, а особливо дитячі колективи, далеко не завжди готові приймати і розуміти людей з обмеженими можливостями…

Між тим, вони мають право на таке ж повноцінне життя, як усі інші: займатися спортом, вчитися у звичайних школах, відвідувати театри і магазини, гуляти по вулицях, мріяти і танцювати, купатися в морі і відпочивати в кафе… Наше з вами завдання – прибрати бар’єри на їх такому важкому шляху, і це в наших силах.

03/12/19

«Останній дзвінок і шкільний урок залишилися вже позаду»: «ФІТОФАРМ» привітав підшефну школу із закінченням навчального року

Це свято не зазначено в календарі червоним кольором. Але його добре знають і діти, і дорослі. Повітряні кульки, яскраві шовкові стрічки, дзвоники, хвилювання батьків, сльози радості, сум прощання й неодмінний шкільний вальс. Все це традиційні атрибути урочистої «лінійки», яка завершує навчальний рік. Для кого-то це свято вперше в їх шкільній біографії. А для випускників воно останнє. Представники компанії «ФІТОФАРМ» прийшли привітати і тих, і інших в нашу підшефну школу в м Бахмут.

В Бахмутській загальноосвітній школі I-II ступенів №3 Бахмутської міської ради провели традиційний День Останнього дзвоника.

Незважаючи на те, що заклад реорганізовано з інтернату в загальноосвітню школу, в ній продовжують вчитися вихованці з непростою долею. Всього тут 119 учнів. Це діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, діти з багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей, переселенці та діти учасників бойових дій (АТО). Тому наша підтримка необхідна цьому навчальному закладу.

Дружба ПРАТ «ФІТОФАРМ» з Бахмутськой школою триває близько 15 років, протягом яких наша компанія регулярно надає закладу благодійну допомогу. І ми дуже раді, що з нашою участю школа розвивається, робляться ремонти приміщень, упорядковується пришкільна територія, відкриваються різні гуртки, поповнюється матеріально-технічна база.

Цього разу крім нашої щомісячної допомоги до свята Останнього дзвоника учні отримали солодкі подарунки.

На знак подяки школярі приготували чудовий концерт, на якому дуже старалися порадувати своїх вчителів і «шефів» танцювальними і вокальними номерами.

Були серед гостей і випускники минулих років, які сумують за школою, адже для багатьох з них вона була єдиною домівкою.

Вітаємо всіх учнів і вчителів з початком відпочинку і міткою відліку веселих літніх днів. А особливо вітаємо випускників, у яких попереду нове доросле життя.

Ми віримо в вас. Ми пишаємося вами. І бажаємо вам щастя. Останній дзвінок – це фінал однієї історії та початок іншої. Нехай вона буде для вас успішною. Щасливої та легкої життєвої дороги!

Последний звонок с Фитофарм

«Прощавай, школа»! »

«ФІТОФАРМ» побував на останньому дзвонику в бахмутській школі-інтернаті.

«Веселі часи». «Безтурботні дні». «Чудова пора»… Саме так більшість дорослих зазвичай згадує шкільні роки. Кінця травня чекають з нетерпінням усі учні, щоб вдосталь відпочити на літніх канікулах, позасмагати на море, побачити далеких родичів… Та й як інакше? Адже кожна дитина заслуговує на щасливе дитинство, люблячих батьків і теплий дім. Але є діти, які цього позбавлені.

У бахмутськой школі-інтернаті №1 знаходиться 75 особливих вихованців. Серед них більшість з неповних і малозабезпечених сімей, сироти або діти без батьківської опіки, діти-інваліди та переселенці, яким довелося втікати від жахів військових дій. Для багатьох з цих дітлахів традиційне гасло «Школа – наш дім» має буквальне значення.

Компанія «ФІТОФАРМ» більше 15 років регулярно допомагає своєму підшефному інтернату, щоб зробити непросте життя підопічних світліше і радісніше. І сьогодні працівники компанії приїхали не з порожніми руками. У День останнього дзвоника вони також постаралися зробити все можливе, щоб юні вихованці школи відчули себе більш щасливими.

Всі учні від малюків до старшокласників отримали фруктові соки, а всім випускникам 9 класу вручили в подарунок наручний годинник, які будуть корисні в їх майбутнього самостійного життя. Особливо відзначили успіхи учнів, які відрізнилися у навчанні, спорті, громадському житті, майстерності або творчості. Їм урочисто вручили пам’ятні грамоти та подарунки. Діти, в свою чергу, не залишилися в боргу і порадували своїх «шефів» концертними номерами.

Школярі тепло подякували нашу компанію за надану увагу, подарунки і радість свята, а своїх вчителів і вихователів — за терпіння, доброту і турботу.

Свято прощання зі школою вийшло дуже добрим і зворушливим. Заключним акордом прозвучала остання трель дзвоника, що сповістив випускникам про кінець шкільного та початок нового, вже дорослого життя.

За традицією вихованці школи-інтернату відпустили в небо яскраві повітряні кульки, які підняли вгору їх побажання і мрії. Нехай всі вони збудуться!.

Компанія «ФІТОФАРМ» від щирого серця вітає випускників з цією важливою подією.

«Бажаємо вам удачі і легкої дороги в житті під мирним небом. Нехай новий світ буде привітний до вас, на всі питання знайдуться правильні відповіді, і перед вами відкриються всі двері!

Щасливої дороги!

25/05/18